torsdag 26. juni 2008

Nytt kamera = nye (eigne) bilder...

Jess, då har eg skaffa meg eit flunkande nytt Canon Ixus 80IS! Dette er noko som tilseier at det er slutt på mas og jag frå meg til alle andre om å få bilete frå ting eg har vore med på.... kan rett og slett dokumentera mine små krumspring og sprang utan hjelp frå nokon andre :) Uansett, det er stas med nytt kamera, fint og "snedde" er det og!! Berre velstand altså. No gjenstår det berre å lese brukarmanualen (as if..) og komme igang med takningane.. Kanskje syner det igjen her;)

3 kommentarer:

Magnhild sa...

Kos deg med kamera!

Mari sa...

Gratulerar :-)
Men uansett er det jo moro å få bilete hjå andre og, då får ein kanskje bilete med seg sjølv på...

Monica sa...

Det har du heilt rett i Mari, men det er uansett stas med eit eige kamera, å ta eigne bilder :) (just for the record: eg kan godt lika denne bloggreia)