mandag 30. juni 2008

Vi har ei gamal tante...






Og det har eg vore heile livet, eg er bokstaveleg talt den fødde tante :) Dagen idag har vore ein fin dag,saman med to av totalt 9 av tanteborna. Men det kjekkaste denne dagen var nok å helsa på Emma,grandtantebarnet (snakk om å oppfylla sangteksten,les:overskrifta). Me har leika i dokkestovao, hoppa på trampoline, vore på butikken og hatt "handlekorg-race", ete jordbær og kjeks til gull og trylla kvarandre vekk,åsso tilbake igjen heldigvis...;)

5 kommentarer:

Magnhild sa...

Det var godt du blei trylla tilbake igjen. noko anna hadde vore skikkelig trist.

Mari sa...

Magnhild sa entt d e tenkte. Kanskje me óg ha magiske evne..?

Monica sa...

takk, det va jo skikkeleg kjekt og godt å høyre:) Me har vertfall kosa oss veldig (og gjere det fremdeles;))

Wiebke sa...

uih så søte barna.

få sjikkelig lyst å ha også noen småunger, også bra hvis de er bare til å passe på noen timer, men de er jo kjempe søte!

lurer om eg skulle jobbe i barnehagen neste år, hvis det går bra og eg kommer tilbake

Monica sa...

Ja, sant de e det;)... Du får ta ein ting om gangen wiebke..men barnehage i norge og bergen te neste år tykkje eg hørrest ut som ein god plan!!