tirsdag 26. august 2008

Lenge sia sist


Oki, eg innrømme da - da e alt for lenge sia sist eg skreiv noke vetugt på bloggen min. Da skjer ganske mykje før tiden, eg klara liksom ikkje heilt å skilla dagadn frao kårandre, og avslapping med dataen på fanget har vorte skjeldan kost. Egentle skulle detta vore ein bra ting, men eg skjønna at dei faste blogglesarane mine vil ha noko nytt snart. Sooo..here goes: Me har hatt besøk av wibi og Bertram dei siste dagadn, da ha vore kjempe kjekt og me (les: mari og meg, frida e reist te Stavanger) vart litt mutte og triste når me vart att åleina. Men det varte ikkje lenge...for i dag kom ein ny tyskar på besøk (vurdera å omdøypa heimen vaor te "bett und frûhstuck" (veit,feil skrive,men eg fann ikkje utav tastaturet mitt..). Det e kjempe kjekt å ha besøk dao, og hvertfall når det er lenge sia sist.


Mari ha slege kreativitetn sin lause pao kjøleskaopet i da sista, og dar ha ho dikta eit dikt te æra før meg. Da lyde slek:


Gartnaren leita
rådvill gjeng han
til og frå
um kirsebærtreet
ordlaus og grufsen
yver garden
kvar er kaffi ? !
(bilde: sett det før?? sjekk bloggen til Mari ;))


5 kommentarer:

Anja sa...

eit fint bilde kan alder visast for ofta! :)
sakna kjøleskaope vårt!

Monica sa...

og eg sakna DEG!!

Anja sa...

nååhhh...taora i auga!!

Wiebke sa...

hei vennen!
det vart kjempe koselig hos dere!
Nå er vi tilbake hjemme, egentlig skulle jeg vaske klærene og lærer spansk, men først av alt så sitter eg med dataen og gjør ingenting, som skal gjøres. Bertram er hjemme hos ham og skal spiller fotbal senere. Tror i dag slapper eg bare av og fra i moro av lærer eg spansk, vi få sjå.

Savner deg veldig, vil tilbake!

klem

Monica sa...

Hei wibi!
Eg sakna deg òg!! Du må få med deg bertram og flytta hit for godt tenke eg:)