mandag 16. februar 2009

Pausen over???

And we`re back...etter snart eit halvt år pause har eg no bestemt meg for at det er på tide å blogga igjen (alle blogghjerter gleder seg...(?)...) :)

Sidan sist er eg bjønt å jobba fulltid som programsekretær i Bergen K/M, Ynglingen. Eg tjenar peng, eg må leggja til rette mine eigne arbeidsdagar, eg har ingen som fortel meg korleis ein skal driva kristent barne- og ungdomsarbeid (ja,eg saknar forelesningane på NLA ein smule...) og dagane går altfor fort.

I helgi var eg med på Vinterfestivalen til Bjørgvin krets for første gong, og eg er mektig imponert over arbeidsinnsatsen og stå -på -viljen til arrangørane!!! all ære :)
Det kjekkaste for meg denne helgi var å bli betre kjend med Kmarar i kretsen og å sjå Wibke igjen. Det er dama med hjerte for Bergen og organisasjonen!!!

No er eg klar for ei ny arbeidsveke etter å ha teke ein dag fri for å lade opp att batteria etter ei lang og innhaldsrik veke og helg!! No gler eg meg til å legge meg å sova, sjølv om det stortsett det er det eg har gjort idag... god natta alle saman!! By the way, det er godt å vera attende:)

3 kommentarer:

Mari sa...

Velkomen attende!
helsing frå kjøkenbordet...

Unknown sa...

ENDELEG!

Magnhild sa...

Det er godt å ha deg tilbake i bloggverdenen.