lørdag 17. oktober 2009

Forandring FRYDAR!!

Jess, då er det ca eitt år sidan førre innlegg. Eg ser at eg i dette innlegget har vore dårleg på å skjula frustrasjonen min...og sagt at eg må stå for forandringane sjøl. Etter 3 mnd. vekke frå Bergen og jobben på korskirkeallm. klarte eg å forandra på tingenes tilstand (eg fekk nok rett i at eg måtte stå for det sjøl..) Eg søkte rundt omkring på ulike jobbar i barnehagar, og eg var so heldig at eg fekk tilbod om jobb frå Skjold:) Her har eg no vore i full jobb sidan 3.august, og eg har det framleis knallmoro på jobb. Eg er blitt ordentleg gla i ungane "mine" og dei superdyktige kollegane mine!!!! Endeleg kan eg vera den monicaen eg er meint å vera, gla, positiv og proppfull av energi og spilloppar!! Nyte kvardagane, nyte helgane, ja, nyte livet rett og slett :)

Fred ut.

2 kommentarer:

Magnhild sa...

Eg er så glad på dine vegne. Det er godt å se deg glad igjen, med overskudd.

Unknown sa...

Eg frydar meg!! Dette er deg vel unt! :)