onsdag 23. juli 2008

Heilt på grensa (te galskap???)

I kveld set eg meg på nattbussen te Oslo. Kvifor? Jau, Mirjam fekk ein spontan og smule sprø ide her om dagen om at eg skulle bli med dei på ferie (sidan da ikkje skjer so mykje her heima...). Eg heiv meg på den med ein gong! Det einaste eg ikkje kom igang med md ein gong var vasking av kle. So no set eg å skriv bloginnlegg medan eg venta på at tørketrommelen ska bli ferdig... Eg fer altså te Oslo og vidare te Sverige, der me skal finna oss ei hytta ein eller annan plass, einaste kritere for ferien er sol, ergo forflyttar me oss dit ho er! Kanskje endar me opp ein heilt annan stad??? Veit nesten ingenting, og det er halve morroa med denne turen :) So, adios amigos, eg tek hatten min og fer over grensa, mot sola !!!
- og der va tørketrommelen ferdig...

3 kommentarer:

Mari sa...

Tabbe å reisa mot sola no når det er meldt 28 grader i Sogn. Men du om det...
Kos deg der hite - pass deg for svenskane...

Anja sa...

Skjer masse her!!

Monica sa...

mhm...ferie blir uansett noke meir når det ikkje e heima :P Uddevalla var eit ferieparadis!! skjer og skjer fru blom..neida, hakje meir morro enn ein laga sjøl:)