onsdag 30. juli 2008

KRIG!!!

Eg har bestemt meg.... No er det full krig!!! mellom kem? Desse svina av nokre stikkande krypdyr, som har bestemt seg for å gjera sommaren ein smule mindre hyggleg for min del...:(
I dag tidleg vakna eg med ei "langetå"(den attmed storetåa..) i dobbel storleik, pluss eitt kleggstikk på låret som òg har hovna opp..:( Ikkje nok med det: I bilen på veg heim på lambhaug (har vore i viki nokon dagar, og ska tebake dit i ettermiddag, ska berre jobba litt først...) var det ei humle som gjekk å svima nedfor foten min, eg merka ikkje at ho var der før ho sette den stygge brodden sin i fotabladet mitt - jammen godt eg har fått allergitablettar!!! Buhu, eg slit litt i sommarvarmen og alle krypdyra den har med seg...

4 kommentarer:

Mari sa...

død over dei små udyra!

Anette sa...

Ja, hva er de idiotene godt for? Jeg har også havnet i monsterinsektenes grep, så ut som jeg hadde byllepest el lignende etter et par timer i en park forrige uke.. Føler sterkt med deg, og er med på lovprisningen av allergimedisiner!

Magnhild sa...

De forbaska svina!!
Eg sleit litt med dei i Palestina også. Eg og Dina (ei fra Palestina) blei einige om at det var terroristmygg, som planta bomber inn under huden å deg. Eg hadde nemlig nokre gedigne stikk.
Når kommer du til Bergen?

Monica sa...

Nei, det legg verkeleg ein dempar på gleda over sommar og sol!! Vart ferdig med tab.idag, men eg har har fått att nye stikk,som sjølvsagt hovna opp..:(bomber er sikkert og visst at det er, anar fred og ingen fare, også, der set du med ein hoven kropp..kjem heim te byen imorgon,søndag, bjønar på kontoret på mandag:)